Přihlásit se


VARIANTY USPOŘÁDÁNÍ KONFERENČNÍCH A BANKETOVÝCH AKCÍ

VARIANTY USPOŘÁDÁNÍ KONFERENČNÍCH A BANKETOVÝCH AKCÍ

V této lekci si vysvětlíme varianty sestavení mobiliáře ve funkčních místnostech podle účelu akce. Mohou to být různá konferenční uspořádání, gala večeře, svatby, ale třeba i kabaret. Připravili jsme si modelovou místnost a ukážeme si jednotlivé možnosti uspořádání stolů, židlí i dalších potřebných komponentů. Tato modelová místnost je optimální ve smyslu tvaru, v praxi se setkáme s místnostmi, kde jsou například sloupy, či jiný tvar a kapacitní možnosti se budou lišit. Při plánování se nesmí zapomínat na prostor pro řečníky, předsedající i umělce, kteří mívají k dispozici pult, předsednické stoly a podia. prostoru potřebujeme také uličky a dostatek místa mezi stoly pro komfortní pohyb účastníků i obsluhy. Při konferenčních akcích nesmíme opomenout plochy pro občerstvení. Jsou to místa, kde se servírují kávové přestávky, obědy, případně i večeře. Jídlo se obvykle servíruje v jiných, navazujících prostorách, bývají to např. tzv. foyer konferenčních center. Výjimkou mohou být kávové přestávky, které se servírují ve stejném prostoru.

Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.