Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.
- Pro zobrazení lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte, nebo si můžete přehrát TRAILER K LEKCI.

ETIKETA V GASTRONOMII - HOSTÉ JSOU V PODNIKU
Hosta musíme zaregistrovat a POZDRAVIT JAKO PRVNÍ, a to vždy při příchodu do našeho podniku.
HOSTY PŘIVÍTÁME a POZDRAVÍME příjemným tónem a srozumitelným způsobem. PRVNÍM DOJEM hosta při vstupu do podniku je nesmírně důležitý. Jakmile známe jméno hosta, potom používáme jeho jméno v konverzaci. Po celou dobu konverzace s hostem udržujeme OČNÍ KONTAKT.
Jakmile jsme s hosty u stolu, vždy si OVĚŘÍME, ZDA VYBRANÝ STŮL VYHOVUJE. Vždy nejdříve servírujeme ženám, resp. hostům dle nám už známého pořadí. NEJDŘÍVE DÁMY, POTOM PÁNI, NEJDŘÍVE STARŠÍ, NAKONEC MLADŠÍ. Pokud nedorazí jeden nebo více hostů objednané společnosti, sklidíme ze stolu prostření, která byla určená těmto hostům. A to je jen malý výčet pravidel, která si v této lekci vysvětlujeme.
Server Error
We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.
error 500