Přihlásit se


CENOVÉ STRATEGIE

CENOVÉ STRATEGIE

Použití různých CENOVÝCH STRATEGIÍ v Revenue Managementu je zásadní. Když správně pracujeme s cenami, tak se nám daří generovat vyšší tržby. Ceny měníme na základě sezón, víkendů, svátků nebo specifických událostí v lokalitě. Ceny také řídíme podle typu neboli kategorie pokojů. V současnosti používáme DYNAMICKOU TVORBU CEN a OTEVŘENÉ CENY jsou běžným nástrojem na rozdíl od dob minulých, kdy ceny byly dlouho dopředu zafixované. Také je nutné si uvědomit, že některé ceny jsou NETTO a některé BRUTTO. Jejich aplikace je zpravidla závislá na segmentu hostů a na distribučních kanálech.

Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ

staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.

Novinka

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.