Přihlásit se


SEGMENTACE ZÁKAZNÍKŮ

SEGMENTACE ZÁKAZNÍKŮ

Naše hosty třídíme do různých SEGMENTŮ, podle toho, jaký je zdroj a jakým způsobem proběhla rezervace ubytování. Segmentace se používá k rozlišení výnosů z ubytování, abychom měli přehled o potenciálu jednotlivých zdrojů. Správným namícháním segmentů docílíme vyššího výkonu hotelu, resp. vyššího zisku. Segmentace tedy představuje základní nástroj pro efektivní implementaci RM. Pomáhá hotelům nejen optimalizovat své výnosy, ale také lépe porozumět dynamice trhu a dlouhodobě zvyšovat svou konkurenceschopnost.

Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ

staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.

Novinka

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.