Přihlásit se


ÚVOD DO REVENUE MANAGEMENTU

ÚVOD DO REVENUE MANAGEMENTU

V této lekci si vysvětlíme základní principy REVENUE MANAGEMENTU a jeho historii. Ta sahá už do 70. let minulého století, kdy letecké společnosti začaly vyvíjet strategie, které jim napomáhaly optimalizovat prodeje letenek. Základní myšlenka byla jednoduchá, a to lépe řídit dostupnou kapacitu a maximálně využít potenciálu tržeb. Koncept byl původně známý jako „YIELD MANAGEMENT“. V hotelnictví se REVENUE MANAGEMENT poprvé začal objevovat v 80. letech. Hotely si uvědomily, že jejich provozní model má podobné charakteristiky jako letecké společnosti. Vysvětlíme si také některé klíčové pojmy, jako jsou SEGMENTACE, CENOVÁ STRATEGIE, CRM, FORECASTING a BOOKING CURVE.

Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ

staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.

Novinka

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.