Přihlásit se


ODJEZD (DEPARTURE)

ODJEZD (DEPARTURE)

I poslední okamžiky pobytu hosta v našem hotelu by měly být příjemné a naše služby profesionální. Proces odjezdu by měl být efektivní, bez zbytečného čekání. Hostovi můžeme poděkovat za návštěvu, nabídnout možnost pozdějšího check-outu nebo zhodnotit jeho spokojenost. V některých hotelech se osvědčilo rozloučení malým dárkem na rozloučenou nebo například nabídkou slevy na příští pobyt. Check-out může být automatizovaný – například přes mobilní aplikaci nebo SMS, což hosté ocení jako úsporu času. V této fázi je vhodné hosta požádat o recenzi nebo zpětnou vazbu, která je cenným nástrojem pro další zlepšování služeb.

Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ

staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.

Novinka

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.