Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.
- Pro zobrazení lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

PO ODJEZDU A VĚRNOST (AFTER DEPARTURE & LOYALITY)
Po odjezdu hosta práce nekončí – právě naopak. Pokud byl host spokojený, máme ideální příležitost vybudovat dlouhodobý vztah a získat ho pro opakované návštěvy. K tomu slouží nástroje jako newslettery, personalizované e-maily, věrnostní programy nebo cílené nabídky. Moderní CRM systémy pomáhají analyzovat chování hostů a správně načasovat komunikaci. Věrnostní programy by měly být přehledné, s reálnou hodnotou výhod, a motivovat hosta k dalším rezervacím napřímo. Velmi účinná může být i podpora pozitivních recenzí na OTAS nebo Google. Spokojený host se pak stává naším ambasadorem a přivádí další návštěvníky – čímž se kruh zákaznické cesty uzavírá.
OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ
staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.
Novinka
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.