Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.
- Pro zobrazení lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

POBYT (STAY)
Během pobytu v hotelu a v destinaci se formuje celková zkušenost hosta. Klíčová je kvalita služeb, čistota a technický stav hotelu, stejně jako schopnost personálu řešit požadavky hosta s ochotou a úsměvem. Hosté si všímají všeho – od pohodlí postele až po to, jak rychle a efektivně fungují ostatní služby v hotelu, jaká je snídaně, ale třeba i ROOM SERVICE. Významnou roli zde hraje HOUSEKEEPING a F&B, ale i nabídka doplňkových služeb, jako je wellness, concierge nebo dětský koutek. Hotel by měl být připraven na práci s recenzemi v reálném čase – pokud se host cítí nespokojen, je třeba to vyřešit okamžitě. Host by neměl nikdy odjet z hotelu nespokojený! Digitální nástroje jako aplikace pro komunikaci s recepcí nebo možnost objednání služeb on-line zvyšují pohodlí hosta a posilují jeho pozitivní vnímání.
OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ
staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.
Novinka
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.