Přihlásit se


POVĚDOMÍ (AWARENESS)

POVĚDOMÍ (AWARENESS)

První fáze ZÁKAZNICKÉ CESTY se jmenuje AWARENESS neboli POVĚDOMÍ. Co to znamená? Je to budování známosti značky, jména produktu, které by nás mělo napadnout jako první, když se řekne jméno města, jméno lokality, ale i jméno hotelu. Úlohou hoteliérů je pracovat na tom, aby jméno našeho hotelu bylo ideálně první nebo mezi prvními, které kohokoli napadne, když se zmíní destinace, typologie hotelu nebo když někdo vyhledává hotel v naší lokalitě. Jméno našeho hotelu by se také mělo objevovat na prvních pozicích v internetových vyhledávačích. Hosté se o hotelu dozvědí prostřednictvím marketingových aktivit hotelu. Může to být tištěná nebo online reklama, sociálních sítě i doporučení přátel, říkáme tomu WORD OF MOUTH (WOM). Důležitou roli mohou hrát v této fázi také různé organizace, například tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT (DMO), což je subjekt, který koordinuje propagaci a řízení turistické destinace. Dále to jsou samotné CESTOVNÍ KANCELÁŘE, které úzce spolupracují s DMO. V destinacích zaměřených na konferenční a incentivní cestovní ruch bývají důležité i tzv. PCO, což znamená PROFESSIONAL CONGRESS ORGANIZER, neboli profesionální organizátor kongresů. PCO je specializovaná společnost, která zajišťuje kompletní organizaci konferencí, kongresů a podobných akcí. Zdrojů informací máme v současnosti nadbytek a někdy není zcela jednoduché se v nich vyznat.

Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ

staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.

Novinka

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.