Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.
- Pro zobrazení lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

PŘED PŘÍJEZDEM (BEFORE ARRIVAL)
Ve čtvrté fázi ZÁKAZNICKÉ CESTY, před příjezdem hosta můžeme ještě řadou aktivit navýšit tržby. Když hosté plánují svůj pobyt, ještě můžeme například změnit preferenci pokoje na vyšší kategorii nebo nabídnout další placené služby. Kromě navýšení tržeb budujeme u našeho hosta větší důvěru, protože s ním komunikujeme. V této i dalších fázích pracujeme s tzv. CRM, tedy CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT a PMS neboli PROPERTY MANAGEMENT SYSTEM. Abychom ušetřili čas hosta, ale i náš, využíváme tzv. ON-LINE CHECK IN, který host obdrží a má možnost vyplnit a odeslat zpět několik dní před příjezdem. Tím se také současně dozví řadu užitečných informací o hotelu a destinaci.
OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ
staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.
Novinka
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.