Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.
- Pro zobrazení lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

PŘÍJEZD (ARRIVAL)
První osobní kontakt hosta s hotelem bývá zásadní pro formování jeho dojmu z celého pobytu. Příjezd hosta začíná přivítáním do bezpečného, komfortního a přívětivého prostředí. V této fázi záleží na každém detailu – od přivítání recepčním přes plynulý proces registrace až po nabízené občerstvení. Některé hotely dnes využívají moderní technologie, jako je samoobslužný kiosk nebo mobilní klíče, což umožňuje rychlý check-in a zjednodušení celého procesu. Důležitá je také schopnost personálu odpovědět na dotazy hosta nebo pomoci s orientací v hotelu a okolí. Při příjezdu se otevírá příležitost pro tzv. "front-desk upselling", tedy nabídnutí vyšší kategorie pokoje nebo přidružených služeb a tím navýšit spokojenost hosta, ale i tržby.
OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ
staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.
Novinka
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.