Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.
- Pro zobrazení lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

PRŮZKUM & ROZHODNUTÍ (RESEARCH & DECISION)
V druhé fázi ZÁKAZNICKÉ CESTY hosté zkoumají možnosti, porovnávají ceny, čtou recenze a hodnotí nabízenou kvalitu. Kvalitou se rozumí vybavení hotelu, jeho stav a často bývá důležitým kritériem lokalita. V neposlední řadě je důležité zjistit, na jaké úrovni jsou všechny hotelové služby. Hosté mají mnoho možností, jak a kde získat relevantní informace. Dobrým zdrojem mohou být samotné OTA platformy, kde můžeme uvedené recenze považovat za velice relevantní, protože jsou od hostů, kteří v ubytovacích zařízeních opravdu bydleli. To, jak se hoteliér stará o svoji WEBOVOU PREZENTACI většinou svědčí o tom, jak se stará i o svůj hotel, proto je nutné mít na webu kvalitní fotografie i texty. Ale to ještě není vše, zanedbávat se nesmí technická stránka webu i všech ostatních on-line prezentací, jak se v nich konzument pohybuje, tomu se říká USER EXPERIENCE. Samozřejmě, že se vždy rádi spoléháme na zkušenost našich přátel a rodinných příslušníků. A v současnosti bývá už nepostradatelným nástrojem i umělá inteligence.
OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ
staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.
Novinka
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.