Přihlásit se


REZERVACE (RESERVATION)

REZERVACE (RESERVATION)

Ve třetí fázi ZÁKAZNICKÉ CESTY hosté provádějí rezervace ubytování různými způsoby. Může to být přímo do hotelu, a to telefonicky nebo mailem či přes webové stránky hotelu. Opět se i v této fázi zákaznické cesty setkáváme s řadou moderních technologií, například CHANNEL MANAGER nebo GLOBAL DISTRIBUTION SYSTEMS. Aby webové prostředí, v kterém se pohybuje náš host a jednoduše udělal rezervaci do našeho hotelu, potřebujeme kvalitní BOOKING ENGINE. Rezervace ubytování lze provézt prostřednictvím třetích stran, například přes OTA, což je dnes mohutný zdroj rezervací. Hotely a hotelové skupiny mívají také firemní neboli korporátní smlouvy, které zastřešují rezervace pro zaměstnance nebo partnery firem. Způsobů, jak realizovat rezervaci ubytování je samozřejmě více.

Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ

staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.

Novinka

V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.