Pro zobrazení celé lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.
- Pro zobrazení lekce se prosím zaregistrujte nebo přihlašte.

REZERVACE (RESERVATION)
Ve třetí fázi ZÁKAZNICKÉ CESTY hosté provádějí rezervace ubytování různými způsoby. Může to být přímo do hotelu, a to telefonicky nebo mailem či přes webové stránky hotelu. Opět se i v této fázi zákaznické cesty setkáváme s řadou moderních technologií, například CHANNEL MANAGER nebo GLOBAL DISTRIBUTION SYSTEMS. Aby webové prostředí, v kterém se pohybuje náš host a jednoduše udělal rezervaci do našeho hotelu, potřebujeme kvalitní BOOKING ENGINE. Rezervace ubytování lze provézt prostřednictvím třetích stran, například přes OTA, což je dnes mohutný zdroj rezervací. Hotely a hotelové skupiny mívají také firemní neboli korporátní smlouvy, které zastřešují rezervace pro zaměstnance nebo partnery firem. Způsobů, jak realizovat rezervaci ubytování je samozřejmě více.
OBJEVUJTE SVĚT MODERNÍ GASTRONOMIE A HOTELNICTVÍ
staneme se Vaším průvodcem k posílení vaší profesionality
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro gastronomii. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.
Novinka
V této části jsme pro vás připravili videokurzy pro hotelnictví. Na dalších lekcích právě pracujeme nebo připravujeme produkci.